niedziela, 4 marca 2012

Jezierzyce Jeseritz...początek 03.2012....


Ponieważ historie, opowieści z moich rodzinnych Jezierzyc opisuję już od dawna na innych stronach, postanowiłem poświęcić tym wspomnieniom więcej miejsca w odrębnych ramach na tym właśnie blogu. Rozpocznę jego pisanie od przypomnienia znanych i publikowanych już wątków z przedwojennych i powojennych Jezierzyc, opowiedzianych mi przez dawnych mieszkańców tej dzielnicy. Jeżeli czas i siły pozwolą, chętnie podzielę się z innymi dalszymi skarbami,które kryją się w mojej i moich znajomych głowach. Liczę także na wspólne wspominanie i dzielenie się wiadomościami.
Dodatkowo publikuję filmy na stronie
oraz
zdjęcia oraz filmy z Jezierzyc, które jeszcze mocniej przybliżą nam ten piękny, bliski mojemu sercu zakątek Szczecina.
Zapraszam do mojego świata, który mam nadzieję, jeszcze nie odszedł całkowicie w zapomnienie.....


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie poniższych materiałów, tekstów, zdjęć w jakiejkolwiek formie w celach zarobkowych lub własnych publikacji podlega ochronie zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych i wymaga pisemnej zgody autora.

JANUSZ242



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz