sobota, 18 października 2014

Wspomnienie - Pocztówka Szczecin Stettin AK 30.12.1921 r.

Wspomnienia  - pocztówka Stettin (Szczecin) 1921 r

Fräulein Annemarie S.
Forstgut Plöttke, bei Schneidemühl
Grenzm(aek) Westpr(eußen)
...
Stettin, 30.12.1921 r.
  Kochana Annemarie. Z okazji Nowego Roku przesyłam Tobie i Twoim bliskim najlepsze życzenia. Mam jeszcze dużo planów na początek stycznia, ponieważ mój starszy brat, który będzie miał tu przedstawicielstwo jako adwokat żeni się 14go następnego miesiąca. Mój młodszy brat przyjechał także z Freiburga na Święta Bożego Narodzenia i pozostaje tu aż do wesela. Na Święta otrzymałam w prezencie głównie książki i nuty. Czy dostałaś właściwie moje życzenia z okazji Twoich urodzin? (…)Pozdrawiam serdecznie Twoja Lotte

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz